TIEDOTE 20.3. Koronan vaikutukset Huipun toimintaan

Elämme edelleen poikkeuksellisia aikoja, ja joudumme myös tekemään poikkeuksellisia tekoja.

Olemme saaneet paljon huolestuneita viestejä teiltä, että olisiko jokin keino auttaa vaikka ei ole tarvetta treeneille tai meidän palveluille? Pohdin tätä asiaa pitkään, enkä oikein keksinyt mitään kunnes! Haluan tarjota teille kuitenkin jotain vastineeksi avusta. Se millä tavalla Sinä pystyt auttamaan Huipun olemassaoloa ja että saamme jatkaa kansanterveydelle tärkeää työtämme on ostaa tämä valmennus

🔥Kannatuksen vuoksi BOOTY CHALLENGE 1 – valmennus🔥

20€ hintaan (norm.28,90)!

Saat käyttöösi 36 erilaista pakaraliikettä, 18 erilaista venytystä pakaroille, ja kolme ohjetta miten voit harjoitella pakaroita arjessa, ilman että kukaan huomaa! Ohjeet ovat videolla ja kirjoitettuna auki. Saat kaikki videot käyttöösi heti, ja ne ovat käytettävänäsi aina 31.5. asti! Kotitreenit voivat siis jatkua pitkään! Liikkeissä ei käytetä välineitä, vaan kaikki tehdään kehonpainolla!

Voit siis olla käyttämättä liikkeitä, tai tehdä ne. Saat kuitenkin rahoillasi jotain, josta voi olla hyötyä sinulle.

Jos haluat auttaa ja tukea meidän toimintaa, niin voit käydä ostamassa tämän tuotteen itsellesi suoraan meidän verkkokaupasta tämän linkin alta:

Valmennuskeskus Huippu pitää vielä toistaiseksi ovensa auki, mutta
⬇️
asiakaspalvelumme on suljettu 13.4. asti ja ovet pysyvät lukossa, eli vain avainkortilla pääset meille treenamaan. Jos sinulla ei ole meille vielä avainkorttia, saat sen laittamalla sähköpostia osoitteeseen nia-maria.grohn@vkhuippu.fi

➡️ Personal trainer asiakkaamme voivat olla yhteydessä suoraan valmentajaan ja sopia henkilökohtaisesti tapaamisista tai niiden peruuttamisesta.

Ryhmävalmennukset tiloissamme on peruttu ja treenaamme seuraavalla tavalla:
‼️‼️‼️
Teemme live lähetyksenä treenin teille joka ilta, jonka pystyy tekemään kotona ilman mitään välineitä!
‼️‼️‼️

➡️ Livetreenit ovat Facebookissa ”Huipputyypit Kotitreenit” sivustolla! Sieltä löydät myös paljon muitakin treenejä kotioloihin tehtäväksi näissä poikkeusoloissa.

Nämä tämän viikon poikkeustreenit livelähetyksineen kuuluvat nyt kaikille asiakkaillemme.

Ohjeistus saattaa muuttua päivittäin. Joten pyydämme kärsivällisyyttä. Elämme nyt päivä kerrallaan.

Haluamme kuitenkin pitää teidän liikkeessä, mutta turvallisesti.

Otamme tämän asian nyt erittäin vakavasti, ja pyydämme, että sinä asiakkaana otat myös. Toivomme jokaiselta ymmärrystä tähän tilanteeseen, ja toivomme todellakin että tilanne normalisoituu ja pääsemme jatkamaan normaalisti toimintaamme.

Salillamme on teille turvallisuuteen liittyvät ohjeet, paljon desinfiointiin tarkoitettuja välineitä sekä muistutamme treenipyyhkeestä, jolla saat peitettyä laitteen istuimen. Se on sinun turvallisuuden takia pakollinen.

Koska asiakaspalvelumme on tällä hetkellä kiinni, tulemme olemaan todella tiukkoja korttien väärinkäytöksistä. Älä siis päästä ulkopuolisia tiloihin. Meillä on tallentava kameravalvonta, ja tulemme ottamaan kortin pois käytöstä välittömästi väärinkäytösten ilmetessä.

Älä tule salille jos olet kipeä.
Älä tule salille jos olet karanteenissa jostain syystä.
Ja muistetaan pestä ne kädet!

Pysytään turvassa ja vältetään turhia riskejä!

Yhteistyöterveisin Ninni ja Sami