Ryhmäliikuntatunneillamme jokainen treenaa omalla kuntotasollaan

Ryhmäliikuntatuntimme on suunniteltu siten, että siellä saa jokainen omaan kuntotasoonsa nähden sopivan treenin. Sekä kuntoliikkujat että urheilijat saavat vinkkejä ja haasteita omaan harjoitteluun kokeneilta valmentajilta. Tunneilla valmentaja saa sinusta irti paljon enemmän kuin jos harjoittelisit yksin. Samalla valmentaja auttaa sinua painojen valinnoissa turvallisuus ja tekniikka edellä.

Ryhmävalmennustunneille pääset Starttikurssin kautta tai ilman Starttikurssia, jos sinulla on jo harjoittelutaustaa.

Jos olet jo harrastanut pitkään kuntosalilla harjoittelua, tulet saamaan ideoita liikepankkiin ja uutta ärsytystä lihaksille. Tunnit sopivat kaikille, jotka haluavat aloittaa säännöllisen ja kehittävän liikkumisen, ikään, sukupuoleen ja kokoon katsomatta. Sinun ei tarvitse olla huippukunnossa osallistuaksesi ryhmäliikuntatunneille. Tunnit sopivat aloittelevalle ja edistyneelle liikkujalle loistavasti.

Tunnillamme valmentaja on sinua varten valmiina auttamaan.

LUE LISÄÄ RYHMÄVALMENNUKSISTAMME

Cross Training

Kuntoilijalle harjoittelu tarjoaa edistyksellisiä, mielenkiintoisia, monipuolisia ja tehokkaita harjoituksia. Harjoitukset sopivat kaikille kuntotasosta ja iästä riippumatta, koska ne on suunniteltu niin, että tarvittaessa niitä voidaan helpottaa tai vaikeuttaa, liikkujan tason mukaan. Tulet saamaan tuloksia nopeasti ja huomaat muutoksen myös kehonkoostumuksessasi.

Harjoitukset sisältävät perusliikkeitä kestävyys-, voima- ja omankehonpainoharjoittelusta. Pohjana onkin taitojen ja kehonhallinnan oppiminen, josta edetään muiden ominaisuuksien kehittämiseen. Kuitenkin niin, että harjoitukset nostavat kuntotasoasi jo ensimmäisestä kerrasta lähtien.

Urheiluvalmennusnäkemys on kaiken perusta ja siihen pohjautuvat kaikki harjoituksemme. Ne on kehitetty niin, että jokaisella tunnilla on selkeä tavoite parantaa tekniikan, suorituskyvyn ja elimistön toimintojen tiettyjä osa-alueita, sekä samanaikaisesti yleistä kuntoa. Tulet siis harjoittelemaan kuin Huippu-urheilija, mutta omalla tasollasi.

Koska Cross Trainingiin kuuluvat olennaisena osana harjoittelu vapailla painoilla sekä kahvakuulilla ja muut vaativat harjoittelun muodot, on valmennuksen ammattimaisuus erittäin tärkeää. Siksi Huipun valmentajat ovat kokeneita ammattilaisia.  He pystyvät paneutumaan sinun kehityskohteisiin ja ongelmiin, myöskin kannustamaan kokeilemaan uusia asioita turvallisessa ympäristössä.

crosstraining

Kehonhuolto

Tehokas liikkuvuusharjoittelutunti, jossa tehdään monipuolisesti koko kehoa lämmittäviä ja vahvistavia liikkeitä sekä perinteisiä venytyksiä, joiden avulla lisätään notkeutta ja kehon tasapainoisuutta. Tuntimme yhdistelee erilaisia kehonhuollollisia elementtejä mm.:

  • foam roller rullausta
  • pilatesta
  • erilaisia liikkuvuusharjoituksia välineillä ja ilman
  • dynaamista ja aktiivisia venyttelyitä
  • yogan eri muotoja
  • rentoutumista
  • passiivisia venytyksiä

 

Kehonhuoltotuntimme sopivat erinomaisesti viikon kevyemmäksi harjoitukseksi tai monipuolistamaan treeniviikkoa raskaampien treenien lomassa palauttavana harjoitteena. Harjoitukset ovat enimmäkseen rauhallisia, mutta silti päästään tekemisen makuun.

Kehonhuoltotunneillamme keskitytään myös vahvistamaan keskivartalon syviä lihaksia, jotka ovat tärkeitä missä tahansa lajissa. Koska jokainen kehonhuoltotuntimme on erilainen kokonaisuus, erilaisiin elementteihin painottaen, on tunneissamme myös rentoutuminen omana elementtinään. Tunnilla keskitetään huomio kehon sisälle, jolloin mieli rauhoittuu ja oppii keskittymään olennaiseen. Kuuntelemme omaa kehoa ja mieltä sekä myös rentoudumme.

kehonhuolto

Kehonpaino- ja Movement-harjoittelu

Kehonpainoharjoittelulla tarkoitetaan oman kehon painolla suoritettavien voimaa ja taitoa vaativien liikkeiden tekemistä. Kehonpainoharjoittelu on monipuolinen tapa kehittää fyysisiä ominaisuuksia, jossa yhdistyvät staattista ja dynaamista voimaa vaativat liikkeet ketteryyttä ja liikkuvuutta kehittäviin liikeyhdistelmiin.  Kehonpainotunneilla tehdään erilaisia harjoitteita mm. voimistelurenkailla ja leuanvetotangoilla. Roikkuminen ja punnertaminen tulevat tutuiksi tällä tunnilla.

Kehonpainoharjoittelua voidaan käyttää myös esimerkiksi fyysisen terveyden edistämiseen, lihasmassan hankintaan ja rasvanpolttoon. Monien lajien oheisharjoittelusta iso osa on kehonpainoharjoittelua, koska kehonpainoharjoitteluliikkeet kehittävät voiman ohella kehon koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kehonpainoharjoittelussa tulet kehittymään nopeasti ja huomaat saavasi tuloksia aikaisempaa nopeammin. Ja koska kehonpainoharjoittelussa käytetään vain Sinun omaa kehonpainoasi, ovat harjoitteet turvallisia ja ne pystytään aina skaalaamaan lähtötasoon sopiviksi. Kaikki kehonpainoharjoittelutuntimme ovat erilaisia, tulet haastamaan kehosi ja mielesi aina uusiin liikkeisiin.

kehonpainoharjoittelu

Spinning

Spinning kohottaa kuntoa tehokkaasti ja kuluttaa runsaasti energiaa!
Tunnit ovat täynnä tehokasta liikuntaa. Spinning on helppo ja mukava tapa aloittaa tai jatkaa aerobisen kunnon parantamista. Sinä itse päätät, millä vastuksella poljet.

Tunneilla ei tarvitse kantaa omaa painoa,  vaan vastus säädetään pyöristä. Spinning toteutetaan oman kunnon ja tunnon mukaan.

Spinning on energistä ja tehokasta treeniä!

Huipussa on kahdentasoisia tunteja:

Cardio = pyöräily tapahtuu perus- ja vauhtikestävyys tasolla, haastava

Basic = pyöräily tapahtuu peruskestävyys tasolla, helppo

Valmennuskeskus Huippu - Spinning
  • Seuraavat

    pienryhmävalmennukset

    alkavat tammikuussa 2019!
    ILMOITTAUTUMINEN on jo alkanut!
    Pienryhmävalmennuksen hinta on 147€/kk ja valmennus kestää 3kk. Pyydä lisätietoja osoitteesta vkhuippu@vkhuippu.fi.

    Ilmoittaudu nyt!
  • Aloita harjoittelu meillä!

    12kk kanta-asiakkaille

    Kun ostat 12kk kuntosalikortin laskutussopimuksella

    • 1kk Kuntosalikortti 39,90€/kk tai Premium-kortti 79€/kk
    • Veloitukseton konsultaatio 30min tapaaminen Personal Trainerin kanssa
    • Syketribe aplikaatiolla tehdyn kuntosaliohjelman
    • Lapsiparkin lisäämismahdollisuus
    • Sykeohjatun ympäristön lisäämis mahdollisuus

    Hanki korttisi ajoissa!

    ALOITA HARJOITTELU NYT!
  • Lapsiparkki

    Huippula

    Huipun lapsiparkkiin voit tuoda lapsesi leikkimään oman liikuntahetkesi ajaksi. Lapsiparkista löytyy lapsille elokuvia, piirtämistä, lukemista ja pelejä. Lapsi voi olla lapsiparkissa enintään 1,5h/vrk.


    Ennen kuin tuot lapsen lapsiparkkiin ensimmäistä kertaa, tulee sinun solmia erillinen lapsiparkkisopimus Huipun vastaanotossa.
    KYSY LISÄÄ