Ryhmävalmennustunneilla jokainen treenaa omalla kuntotasollaan

Ryhmävalmennustuntimme on suunniteltu siten, että siellä saa jokainen omaan kuntotasoonsa nähden sopivan treenin. Sekä kuntoliikkujat että urheilijat saavat vinkkejä ja haasteita omaan harjoitteluun kokeneilta valmentajilta. Tunneilla valmentaja saa sinusta irti paljon enemmän kuin jos harjoittelisit yksin. Samalla valmentaja auttaa sinua painojen valinnoissa turvallisuus ja tekniikka edellä.

Ryhmävalmennustunneille pääset Starttikurssin kautta tai ilman Starttikurssia, jos sinulla on jo harjoittelutaustaa. Jos olet jo harrastanut pitkään kuntosalilla harjoittelua, tulet saamaan ideoita liikepankkiin ja uutta ärsytystä lihaksille. Tunnit sopivat kaikille, jotka haluavat aloittaa säännöllisen ja kehittävän liikkumisen, ikään, sukupuoleen ja kokoon katsomatta. Sinun ei tarvitse olla huippukunnossa osallistuaksesi ryhmävalmennustunneille. Valmennustunnit sopivat aloittelevalle ja edistyneelle liikkujalle loistavasti. Älä siis pelkää ettetkö pärjäisi, meidän valmennustunneilla otetaan kaikki huomioon ja se on sinulle parhain tapa aloittaa harjoittelu turvallisesti valmentajan valvovan silmän alla.

LUE LISÄÄ RYHMÄVALMENNUKSISTAMME

Cross Training

Kuntoilijalle harjoittelu tarjoaa edistyksellisiä, mielenkiintoisia, monipuolisia ja tehokkaita harjoituksia. Harjoitukset sopivat kaikille kuntotasosta ja iästä riippumatta, koska ne on suunniteltu niin, että tarvittaessa niitä voidaan helpottaa tai vaikeuttaa, liikkujan tason mukaan. Tulet saamaan tuloksia nopeasti ja huomaat muutoksen myös kehonkoostumuksessasi.

Harjoitukset sisältävät perusliikkeitä kestävyys-, voima- ja omankehonpainoharjoittelusta. Pohjana onkin taitojen ja kehonhallinnan oppiminen, josta edetään muiden ominaisuuksien kehittämiseen. Kuitenkin niin, että harjoitukset nostavat kuntotasoasi jo ensimmäisestä kerrasta lähtien.

Urheiluvalmennusnäkemys on kaiken perusta ja siihen pohjautuvat kaikki harjoituksemme. Ne on kehitetty niin, että jokaisella tunnilla on selkeä tavoite parantaa tekniikan, suorituskyvyn ja elimistön toimintojen tiettyjä osa-alueita, sekä samanaikaisesti yleistä kuntoa. Tulet siis harjoittelemaan kuin Huippu-urheilija, mutta omalla tasollasi.

Koska Cross Trainingiin kuuluvat olennaisena osana harjoittelu vapailla painoilla sekä kahvakuulilla ja muut vaativat harjoittelun muodot, on valmennuksen ammattimaisuus erittäin tärkeää. Siksi Huipun valmentajat ovat kokeneita ammattilaisia.  He pystyvät paneutumaan sinun kehityskohteisiin ja ongelmiin, myöskin kannustamaan kokeilemaan uusia asioita turvallisessa ympäristössä.

crosstraining

Kehonhuolto

Tehokas liikkuvuusharjoittelutunti, jossa tehdään monipuolisesti koko kehoa lämmittäviä ja vahvistavia liikkeitä sekä perinteisiä venytyksiä, joiden avulla lisätään notkeutta ja kehon tasapainoisuutta. Tuntimme yhdistelee erilaisia kehonhuollollisia elementtejä: foam roller rullausta, pilatesta, liikkuvuusharjoituksia, dynaamista ja aktiivisia venyttelyitä, yogan erimuotoja, ym. Kehonhuoltotuntimme sopivat erinomaisesti viikon kevyemmäksi harjoitukseksi tai monipuolistamaan treeniviikkoa raskaampien treenien lomassa palauttavana harjoitteena. Harjoitukset ovat enimmäkseen rauhallisia, mutta silti päästään tekemisen makuun.

Kehonhuoltotunneillamme keskitytään myös vahvistamaan keskivartalon syviä lihaksia, jotka ovat tärkeitä missä tahansa lajissa. Koska jokainen kehonhuoltotuntimme on erilainen kokonaisuus, erilaisiin elementteihin painottaen, on tunneissamme myös rentoutuminen omana elementtinään. Tunnilla keskitetään huomio kehon sisälle, jolloin mieli rauhoittuu ja oppii keskittymään olennaiseen. Kuuntelemme omaa kehoa ja mieltä sekä myös rentoudumme.

kehonhuolto

Kehonpaino- ja Movement-harjoittelu

Kehonpainoharjoittelulla tarkoitetaan oman kehon painolla suoritettavien voimaa ja taitoa vaativien liikkeiden tekemistä. Kehonpainoharjoittelu on monipuolinen tapa kehittää fyysisiä ominaisuuksia, jossa yhdistyvät staattista ja dynaamista voimaa vaativat liikkeet ketteryyttä ja liikkuvuutta kehittäviin liikeyhdistelmiin.  Kehonpainotunneilla tehdään erilaisia harjoitteita mm. voimistelurenkailla ja leuanvetotangoilla. Roikkuminen ja punnertaminen tulevat tutuiksi tällä tunnilla.

Kehonpainoharjoittelua voidaan käyttää myös esimerkiksi fyysisen terveyden edistämiseen, lihasmassan hankintaan ja rasvanpolttoon. Monien lajien oheisharjoittelusta iso osa on kehonpainoharjoittelua, koska kehonpainoharjoitteluliikkeet kehittävät voiman ohella kehon koordinaatiota, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kehonpainoharjoittelussa tulet kehittymään nopeasti ja huomaat saavasi tuloksia aikaisempaa nopeammin. Ja koska kehonpainoharjoittelussa käytetään vain Sinun omaa kehonpainoasi, ovat harjoitteet turvallisia ja ne pystytään aina skaalaamaan lähtötasoon sopiviksi. Kaikki kehonpainoharjoittelutuntimme ovat erilaisia, tulet haastamaan kehosi ja mielesi aina uusiin liikkeisiin.

kehonpainoharjoittelu

Spinning

Spinning kohottaa kuntoa tehokkaasti ja kuluttaa runsaasti energiaa!
Tunnit ovat täynnä tehokasta liikuntaa. Spinning on helppo ja mukava tapa aloittaa tai jatkaa aerobisen kunnon parantamista. Sinä itse päätät, millä vastuksella poljet.
Tunneilla ei tarvitse kantaa omaa painoa,  vaan vastus säädetään pyöristä. Spinning toteutetaan oman kunnon ja tunnon mukaan. Spinning on energistä ja tehokasta treeniä. Spinningin etuna on myös se, että urheilu- ja rasitusvammoja ei juuri tule, sillä liikkeet ovat luonnollisia eikä spinning kuormita niveliä.

Valmennuskeskus Huippu - Spinning
  • Seuraavat

    starttikurssit

    Alkavat tammikuussa 19.-20. päivä!
    ILMOITTAUTUMINEN on jo alkanut!
    Tammikuun starttikurssi tarjoushinnalla 89€ sis. kuukauden treenit.

  • Aloita harjoittelu meillä!

    50:lle ensimmäiselle 12kk asiakkuuden tehneille

    Kun ostat 12kk kuntosalikortin laskutussopimuksella

    • 1kk Kuntosalikortti 39,90€/kk tai Premium-kortti 79€/kk
    • Treeni Personal Trainerin kanssa (arvo 99€)
    • Huipun treenikassi ja pyyhe (arvo 61€)
    • Neljä erilaista harjoitusohjelmaa (Arvo 129€)
    • Tarjous voimassa 2.1.-31.1.2018 50:lle ensimmäiselle!

    Hanki korttisi ajoissa!

    ALOITA HARJOITTELU NYT!
  • Joosua "Jope" Visurin Kehonpainoharjoittelun workshop

    13.1.2018 Lohjalla Huipussa!

    Personal trainer Joosua "Jope" Visurin kehonpainoharjoittelun workshopissa käydään läpi koko vartalon tärkeimmät ja tehokkaimmat harjoitteet oman kehon kuormalla. Kokonaisuus sopii kaiken ikäisille ja tasoisille, sillä jokaisesta liikkeestä käydään variaatiot helpoimmasta vaikeimpaan - joista osallistujat voi valita juuri itselleen sopivan variaation
    Ilmoittaudu mukaan heti!
    Nämä paikat viedään käsistä!
    Ilmoittaudu osoitteeseen vkhuippu@vkhuippu.fi

    LUE LISÄÄ